Alta en el padró d'habitants/canvi

Les persones que provenen d'altres municipis i fixen la seva residència al nostre, han de personar-se a l´Ajuntament per tal de donar-se d´alta al padró municipal d´habitants.

En cas de canvi de residència en el mateix municipi també es necessari que comuniqui a l'Ajuntament el seu domicili actual.

DOCUMENTACIÓ QUE CAL PORTAR

SI ÉS VIVENDA NOVA:

  • Còpia del DNI
  • Còpia del Libre de Familia (si té fills sense DNI i els empadrona)
  • Còpia de la llicència de 1º ocupació o cèdula d´habitabilitat

SI ÉS VIVENDA DE LLOGUER:

  • Còpia del DNI
  • Còpia del Llibre de Familia (si té fills sense DNI i els empadrona)
  • Còpia del Contracte de Lloguer

Documentació necessària per a realitzar l´empadronament en un habitatge ja habitat:

  • D.N.I de les persones majors d’edat.
  • Llibre de familia per acreditar la representació dels menors o el matrimoni.
  • Estrangers: Targeta de Residència (Ministeri de l´Interior) i Passaport.

Quan es dóna resposta:

Al cap de tres dies hàbils.

Oficina d'atenció a l'usuari

Independència, 1 - 08712 Sant Martí de Tous
Telèfon: 938 096 002
Fax: 938 096 117
Adreça electrònica: st.martitous@diba.cat
Horari:  
dilluns a divendres de 9.00 a 13.30h. dijous de 16.00 a 18.00h (excepte juny, juliol, agost i setembre).
Vegeu-ne la situació al mapa
Darrera actualització: 21.07.2022 | 09:00